• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Moja pasja a oceny w szkole.

Object Storage Arubacloud
+1 głos
844 wizyt
pytanie zadane 15 października 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Jakub 0 Pasjonat (23,120 p.)
zamknięte 5 listopada 2018 przez Jakub 0
Witam, to pytanie nie ma na celu żadnego żalenia się, ani pisania czegoś by zwrócić na siebie uwagę... Chcę się was tylko zapytać czy miewaliście podobne uczucia do mnie.

Otóż już od dość długiego czasu uczę się programować, są chwile lepsze i gorsze. Nie powiem żebym rozwijał się zbyt szybko, na przyswojenie i zrozumienie wielu rzeczy potrzebuje dość sporo czasu. Mimo wszystko widzę u siebie postępy, bardzo powoli staje się lepszy. Niestety w wielu momentach demotywuje mnie szkoła ( jestem na kierunku technik informatyk ).

Pisaliśmy sprawdzian z schematów blokowych, dostałem dwie piątki i dwie czwórki ( ledwo ) - aż tyle ocen bo za każdy algorytm była osobna ocena. Dostałem trochę słabsze oceny z mojej winy bo pomyliłem się w tak oczywistych błędach jak:

-> zmienną zadeklarowałem 'MIN' a używałem jej potem pod nazwą 'min'

-> nie zauważyłem w treści zadania że w dzieleniu mamy dzielić większą liczbę przez mniejszą i zrobiłem po prostu a/b... ( ze sprawdzeniem oczywiście czy b jest różne od zera )

Trochę byłem zły na siebie, ogólnie z takich ocen jestem zadowolony ale tu wymagałem od siebie więcej, zwłaszcza że osoby nie mające wcześniej nic do czynienia z programowaniem nieraz dostały lepsze oceny. Nie mogłem też uwierzyć w to że pomyliłem się w takich rzeczach :(

Pomyślałem sobie że nie ma dla mnie żadnej przyszłości skoro już inni mnie doganiają...

Czy mieliście niegdyś podobnie?

Wiem że wygląda to jak zwykłe narzekanie ale naprawdę takie z pozoru błahe rzeczy mnie martwią.