• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zestaw komputerowy do pracy

Object Storage Arubacloud
0 głosów
302 wizyt
pytanie zadane 14 października 2018 w Sprzęt komputerowy przez czujek22 Dyskutant (7,670 p.)

Witam. Potrzebuję zestawu komputerowego do codziennej pracy (gównie arkusz kalkulacyjny, programy rachunkowe). Główne wymagania to: 2 karty sieciowe, ssd 500gb, klawiatura i myszka lepsza niż te po 20zł. 

Stworzyłem coś takiego: Zestaw

Proszę o opinie i głównie sprawdzenie, czy komponenty pasują do siebie ponieważ nie znam się na tym za bardzo a nie chcę, żeby potem były problemy ze spasowaniem czy działaniem.

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 14 października 2018 przez niezalogowany
edycja 14 października 2018
Taka podpowiedź z mojej strony... zarówno mysz jak i klawiatura... bierz bezprzewodowe, gdyż kable zaczynają wkurzać po jakimś czasie

Poza tym piszesz, że chcesz dwie karty sieciowe, a w koszyku masz jedną :D (ale płyta obsłuży Ci dwie, gdyż ma dwa wejścia PCI-e

Po takim przeglądzie małym widać, że wszystko będzie do siebie pasować. Skoro się nie znasz to poproś, może x-com montuje od razu procesor do płyty głównej - polecam to robić osobie doświadczonej, albo ogarniętej w te sprawy, bo dobre chłodzenie procka to podstawa (czyt. dobry montaż)
komentarz 14 października 2018 przez czujek22 Dyskutant (7,670 p.)
Co do karty sieciowej to źle to napisałem, ponieważ jedna jest już w płycie to potrzebuję 1 dodatkowej :)
komentarz 14 października 2018 przez niezalogowany
no tak, nie zauważyłem ;)
0 głosów
odpowiedź 15 października 2018 przez Stever Nałogowiec (25,720 p.)

Praktycznie w tej samej cenie Intel G5400 3.70GHz 4MB + B360M PRO-VD + SOFTWARE PACK (reflink) na nowszej generacji z wydajniejszym procesorem.

Ram zostanie ograniczony HyperX 8GB 2400MHz Fury Black CL15 (2x4GB) (reflink)

0 głosów