• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy coś schrzaniłem w bazie danych? #heidi

0 głosów
83 wizyt
pytanie zadane 11 października w SQL, bazy danych przez tomek1074 Nowicjusz (170 p.)

Cześć, jestem zielony w bazach danych, więc proszę o dostosowanie języka do mojego niskiego poziomu wiedzy :) 

Niechcący poszedł klik na typ danych przy email. Nie chciałem niczego zmieniąć, ani wybierać więc kliknąłem w neutralne pole w apce heidi. Teraz varchar wyświetla się na czarno zamiast na zielono. Co to może oznaczać?

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 11 października przez PolYGlok Mądrala (6,010 p.)
Raczej nic się nie stało. Raczej na tym się nie znam ale jednym klikiem nie namieszasz nic-musiałbyś pewnie coś zatwierdzić najpierw. Czarne pewnie oznacza że możesz teraz edytować to pole.
0 głosów
odpowiedź 11 października przez Kamil Błaszczyk Użytkownik (800 p.)
Jeśli jesteś zielony to dlaczego robisz tak skomplikowaną tabelę z 17 rekordami?

Pobierz xamp i na local hoście w phpmyadmin zrób sobie bazę danych, poćwicz SQL i wykonaj między nimi relację.

Polecam do nauki SQL Pasję Informatyki i tyle, zrozumiesz ten temat tak jak trzeba i powoli.
komentarz 11 października przez tomek1074 Nowicjusz (170 p.)
Nie jest to tabela, którą stworzyłem. Miałem w niej przejrzeć dane, aczkolwiek poszedł jeden klik tam gdzie nie trzeba (niepodjąłem żadnej akcji, a kolor się zmienił). Za nauke SQL oczywiście mam zamiar się zabrać jak najszybciej, z tym, że to nie jest przedmiotem tego tematu :). Mógłbym prosić o odpowiedź, o którą proszę u góry?

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 73 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 69 wizyt
pytanie zadane 18 marca w SQL, bazy danych przez seam3 Początkujący (410 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 134 wizyt
pytanie zadane 21 października 2017 w SQL, bazy danych przez Krzysztofson Użytkownik (560 p.)
Porady nie od parady