Czy masz jakiekolwiek doświadczenie? Nic o tym nie piszesz, więc zakładam, że nie, a w takim wypadku "duży projekt" zwyczajnie ci nie wypali. Duży projekt prowadzony w tzw wolnym czasie (nie piszesz nic o stawkach więc zakładam, znowu, że szukasz wolontariuszy) potrafi przeciągnąć się na lata. Dopóki nie płacisz nie możesz wymagać, żeby ktoś poświęcał regularnie czas - skończy się w ten sposób, ze każdy będzie pracował w takich godzinach w jakich mu wygodnie i w takim tempie na jakie może sobie pozwolić, bo priorytetem jest szkoła/uczelnia/praca zarobkowa.
Rozumiem, że chciał byś pełnić rolę lidera projektu, do tego potrzebna ci jest przynajmniej podstawowa znajomość wszystkich zagadnień związanych z tworzeniem gry - trochę programowania, trochę grafiki, dźwięku, level designu itp - w końcu to ty spinasz to wszystko do kupy, więc warto by było, żebyś nad tym panował.
Nie szukaj od razu całego teamu. Na początek potrzebny ci jest programista który wykona podstawy, prototypy, zrobi silnik gry (podstawowa mechanika twojej gry w jakimś uniwersalnym silniku, a nie, że napisze drugie Unity) który potem będzie oskryptowany na wyższym poziomie (questy, rozgrywka). Grafika na początek to darmowe assety lub podstawowe bryły, potem 'zatrudnisz' grafika który zrobi to dobrze. Ostrożnie z tzw nastolatkami - bardzo łatwo trafić na słomiany ogień lub kogoś, kto swoim niedojrzałym zachowaniem zepsuje ci atmosferę. Pomijam fakt, że jakie pojęcie o programowaniu może mieć 14-latek... (nie obrażając żadnego 14-latka, ja mam prawie 40 i po prostu z perspektywy czasu i doświadczenia widzę jak mało umiałem zaczynając swoją przygodę z programowaniem).
'Papierologia'... umowy o konkretne %% spisuj na końcu, przecież nie wiesz ile dana osoba ostatecznie wniesie do gry i czy w pewnym momencie nie zrezygnuje. W przypadku rezygnacji może istnieć konieczność usunięcia efektów pracy tej osoby (nowy grafik nie umie rysować w danym stylu, nowy programista stwierdzi, że kod jest do d..., pełen błędów i trzeba wszystko napisać na nowo). Każdego członka teamu chroni polskie prawo (ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych) więc każdy jest zabezpieczony przed użyciem jego pracy bez jego zgody. No, chyba, że planujesz podpisanie umowy która w jakiś sposób przenosi prawa autorskie na ciebie w zamian za jakiś nieokreślony udział - ja czegoś takiego bym w życiu nie podpisał, ale tzw frajera możesz szukać ;)
TL DR
Zacznij od czegoś małego, czegoś co pozwoli ci zebrać doświadczenie, szybko osiągnąć cel i zbudować team.
Nie mówi ci tego jakiś random z internetu. Programuję zawodowo od 15 lat. Od 3 lat prowadzę projekt gry RPG p.t. Skullstone. Mam w teamie 9 osób, jest to moja druga gra.