• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Praca w przyszłości - moje obawy

Object Storage Arubacloud
0 głosów
549 wizyt
pytanie zadane 29 września 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez The-Fenix Nowicjusz (120 p.)

Witam, jestem uczniem w trzeciej klasie technikum. Bardzo spodobało mi się pisanie stron WWW (wcześniej nigdy informatyką się nie interesowałem, głównie dzięki mojemu przyjacielowi robię to co robię i mogę przyznać, że wzbudziła moje zainteresowanie). Pisałem na własną rękę kilka bardzo podstawowych stron opartych na HTML i CSS przez co wybiegłem z tematu na zajęciach w mojej szkole, gdzie są bardzo podstawowe strony do napisania (nie każdy z moich kolegów potrafi jeszcze napisać parę kodów, bo po prostu to nie ich specjalizacja). Na tym roku zacząłem dopiero poznawać PHP oraz SQL no i ma się jeszcze pojawić JS, ale od pewnego momentu dręczą mnie obawy przez które coraz częściej nie widzę się w roli informatyka/web-developera w przyszłości. Myślę także nad studiami w Łodzi pod kątem informatyki, ale czy ma to sens? 

Chodzi o to co zasłyszałem od kilku różnych osób odnośnie takowej pracy: "Trzeba mieć znajomości" bądź też "Musisz zaistnieć w sieci, pisać na kilku forach, udzielać się, a potem jakoś z tym się gdzieś zgłosić". Jeden nieco bliżej poznany mi informatyk mówił mi, że pracę zaczął już na etapie studiów gdzie wraz z kolegami na uniwerku pisali już własny projekt chatu internetowego i polecił mi tak samo, żeby się zająć takowym projektem i się tam uczyć, lecz nie przekazał mi stosownej informacji gdzie zacząć.

Dlatego mam pytanie do Was, jak się ukierunkować, iść na studia czy też nie, jak z tymi stronami... Po prostu takie początki, żebym wiedział jak sobie mniej więcej poradzić i przestać się zamartwiać. Z góry bardzo dziękuję.

5 odpowiedzi

+3 głosów