• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Staż - wątpliwości.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
368 wizyt
pytanie zadane 21 września 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Fover3241 Nowicjusz (230 p.)
Moja szkoła załapała się do projektu unijnego, w ramach którego uczniowie otrzymują możliwośc bezpłatnego odbycia kursów (między innymi: językowych, CISCO, IT Essentials i innych) i płatnych staży w firmach na Śląsku. Osobiście do tematu podszedłem nieco sceptycznie, gdyż jestem dopiero w 2 klasie technikum informatycznego i obawiam się, że moja wiedza jest zbyt znikoma aby rozpocząć staż w jakiejkolwiek poważnej firmie. Sam dopiero zaczynam się rozwijać w tym kierunku (1 klasa to było dla mnie narzekanie na kierunek, uważałem że się do tego nie nadaję, na szczęście udało mi się to zmienić). Zapisałem się na owy staż, ale coraz mocniej myślę, aby się z niego wypisać, gdyż jestem pełen wątpliwości, że nie jestem zbyt dobry, że zajmuję miejsce komuś kto faktycznie danej firmie się przysłuży itd. Tutaj pojawia się moje pytanie: czego powinienem się douczyć, co powtórzyć, aby nie zrobić z siebie idioty w firmie i na coś się przydać.

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 21 września 2018 przez profesorek96 Szeryf (91,420 p.)
Po pierwsze to uważam że powinieneś bardziej wieżyc w siebie. Jeśli się dostaniesz znaczy że jesteś dobry. Po za tym na takich stażach nie wymagają od was nie wiadomo czego. Co to są za firmy które biorą udział w tym przedsięwzięciu? Wtedy byśmy byli w stanie coś może napisać o czym mógłbyś doczytać. Próbuj walcz co ci szkodzi, a możesz zyskać dużo. Nauczysz się czegos będziesz miał jakieś doświadczenie.
komentarz 21 września 2018 przez Fover3241 Nowicjusz (230 p.)
Jak na razie nie mamy pojęcia co to za firmy. Najprawdopodobniej znajdzie się tam Amister (amister.pl) i to tyle co wiemy na ten temat.
+1 głos