• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

C++ networking, czego się uczyć?

VPS Starter Arubacloud
+2 głosów
1,053 wizyt
pytanie zadane 19 września 2018 w C i C++ przez Philip Bywalec (2,320 p.)
edycja 19 września 2018 przez Philip
Cześć,

jestem studentem informatyki, obecnie skończyłem 2-gi rok studiów. Poznałem podstawy c++ razem z OOP. Spróbowałem innych języków, lecz ten mi się szczególnie spodobał i czuję się w nim najpewniej. Chciałbym iść w tym kierunku. Programowałem proste apki sieciowe w Pythonie (kalkulator podsieci, sockety), lecz nie mam pomysłu na jakiś większy projekt, który można by spokojnie wpisać do CV. Oferty pracy często dotyczą sieci komputerowych. Co można zrobić w tym aspekcie, aby wbić się jakoś w rynek c++ i zdobyć pierwsze doświadczenie? Myślałem, aby zrobić jakiś chat a następnie rozbudowywać to o grę itd Byliście może w podobnej sytuacji, macie jakieś pomysły? Jakie technologie użyć?

 

Z góry dzięki za pomoc ;-)

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 20 września 2018 przez j23 Mędrzec (194,920 p.)

Jakie technologie użyć?

Jeśli C++, to na przykład boost::asio.

0 głosów
odpowiedź 20 września 2018 przez Szfierzak Gaduła (3,750 p.)
edycja 20 września 2018 przez Szfierzak