Temat rzeka, ale jeśli chodzi o same reklamy. To kiedyś (10-15 lat temu) CPM to był nawet na poziomie 120-170 zł (w zależności od branży, agencji interaktywnej, itd) dla właściciela witryny, nie wiem ile jest dziś, ale już kilka lat temu spadł na 10-30 zł :) (przy równoczesnym osłabieniu złotówki!!!) Jak umiesz liczyć, to widzisz że stawki się pogorszyły znacząco.
IMO to przestaje się (lub przestało) opłacać. Musisz mieć content, czyli autorów tekstów (bo sam się zarąbiesz). A autorzy kosztują, niedużo ale jednak. Jak weźmiesz takich super tanich to napiszą gnioty i nikt nie będzie chciał tego czytać :D
Bez wkładu materialnego będzie baaaaaaaaaardzo trudno :) Oczywiście ktoś napiszę, że da się, ale tak realnie patrząc.... Szkoda czasu.
Piszę to tylko z perspektywy reklam z agencji interaktywnych, bo są oczywiście inne możliwości jeśli chodzi o zarobki na www.