• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Anonimowe komentarze

0 głosów
546 wizyt
pytanie zadane 14 września 2018 w Bezpieczeństwo, hacking przez Karzolina Nowicjusz (120 p.)
Cześć, pisze w nietypowej sprawie. Parę miesięcy temu prowadząc bloga otrzymywałam obraźliwe anonimy, część niestety usunęłam. Czy jest jakaś możliwość dojścia kto to był?

1 odpowiedź

–1 głos
odpowiedź 14 września 2018 przez marcin99b Szeryf (84,250 p.)
Ostatnio jak szedłem zabolała mnie noga, co to mogło być?
Dokładnie tyle informacji dostaliśmy

Podaj więcej info
Na własnym serwerze czy w aplikacji typu blogger od google
Używając jakiegoś cms np wordpress, czy autorski projekt?
komentarz 14 września 2018 przez Karzolina Nowicjusz (120 p.)
Przwpraszam ze zadaje tak pytanie. Ja pod względem informatyki jestem zielona. Policja nic nie zrobi. Dostawalam je na photoblogu
komentarz 14 września 2018 przez marcin99b Szeryf (84,250 p.)
Jak policja nic nie zrobi to ty tym bardziej
No chyba że nic nie zrobią bo na start odrzucili zgłoszenie, bo "nie zajmują sie głupotami"

Tutaj chyba jedyne wyjście to napisanie do supportu, powinni mieć zapis kto co kiedy robił, ale wątpię żeby się zgodzili bez nakazu policji, bo jakby na to nie patrzeć, to zajmuje trochę czasu który jest cenny
Czyli rozumiem, że żaden informatyk jesli nie zajmuje sie samym photoblogiem nie da rady nic zrobić?
komentarz 14 września 2018 przez marcin99b Szeryf (84,250 p.)
Legalnie nie

Działa to tak że mają zapis, ale znalezienie w tym często zajmuje trochę czasu
Hakerzy za małą stawke nie będą ryzykować bo to nielegalne
Informatycy u nich... mogą sie zgodzić, mogą się nie zgodzić, gdyby zgadzali się każdemu dobrowolnie pomagać w tych kwestiach, to nie mieliby czasu na nic innego
Ale myśle, że zawsze warto spróbować