• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Moja zerowa wiedza na temat sprzętu komputerowego

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
375 wizyt
pytanie zadane 13 września 2018 w Sprzęt komputerowy przez Marfarzar Bywalec (2,810 p.)
zamknięte 5 stycznia 2019 przez Marfarzar
Nie znam się w ogóle na komputerach, a mam 17 lat. Chodzi mi teraz o sprzęt, bo chciałbym go niedługo zmodernizować. Wcześniej zawsze komputer składał mi i przy okazji stawiał system informatyk, sam nigdy nie miałem nawet części do komputera w rękach. Serio, z wyjątkiem pamięci RAM, które próbowałem kiedyś włożyć i...okazało się, że są zepsute, albo ja zepsułem?
Tylko że nie wiem, co kupić, bo nie wiem, co poprawi mi wydajność w grach. Mógłbym zapytać się gdzieś, co najlepiej wymienić w moim komputerze (pisząc, co teraz mam) i tak może zrobię, ale chciałbym sam nauczyć się o sprzęcie. Kiedyś pytałem się o to na forum jakimś i odpowiedział mi ktoś, żebym czytał definicje np. karty graficznej z Wikipedii. Ehh, to już wolę nie wiedzieć, jak mam nudne definicje słuchać, których i tak nie zrozumiem całkowicie przez informatyczne słownictwo.
Czyli moje pytanie, to gdzie lub jak mogę nauczyć się, czym kierować się przy wyborze danej części do komputera i jaką najpierw kupić?
komentarz zamknięcia: Części wybrał mi ponownie informatyk.

7 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 14 września 2018 przez Zawisza czarny Obywatel (1,690 p.)
wybrane 5 stycznia 2019 przez Marfarzar
 
Najlepsza
Blackwhite tv i wavepc na YouTube mają sporo filmików na temat komputerów jak dobierać podzespoły i złożyć komputer, możesz zerknac też na techlipton na YouTube, na wavepc.pl masz poradnik jak złożyć komputer i ułożyć kable.
komentarz 17 września 2018 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)