• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

tworzenie aplikacji na androida w Unity

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
3,371 wizyt
pytanie zadane 5 września 2018 w C# przez noname3 Obywatel (1,180 p.)
Mam pytanie odnośnie sensu tworzenia aplikacji na androida w Unity za pomocą języka C#. Czy to ma w ogóle sens, czy więcej możliwość rozwoju w przyszłości otrzymałbym ucząc się Javy w Android Studio ?

(w programowaniu nie jestem zupełnie zielony, znam całkiem HTML'a CSS'a i trochę liznąłem C,C++)

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 5 września 2018 przez KubenQPL Maniak (62,820 p.)
Java/Kotlin i Android Studio, pracy jako developer aplikacji w Unity nie dostaniesz. Unity to silnik do tworzenia gier. W unity nie masz gotowych kontrolek zgodnych ze standardami androidowymi przez co o wiele trudniej robiłoby się ładne layouty, a co ważniejsze taka aplikacja ważyłaby dużo więcej niż powinna w stosunku do swoich możliwości.
komentarz 5 września 2018 przez noname3 Obywatel (1,180 p.)
Dziękuję, za odpowiedz
komentarz 5 września 2018 przez noname3 Obywatel (1,180 p.)
Przy okazji poleciłbyś jakiś kurs do android studio ?
1
komentarz 5 września 2018 przez KubenQPL Maniak (62,820 p.)
Niestety nie znam, kiedy ja się uczyłem żadnego fajnego nie było, podstawy się nauczyłem z pierwszego lepszego kursu od Pana Hindusa a potem robiłem aplikacje a co nie wiedziałem to szukałem.
+1 głos
odpowiedź 5 września 2018 przez Dorion300 Szeryf (90,250 p.)
Jeśli chcesz jednak pisać aplikacje na Androida w języku C#, wtedy polecam użyć Visual Studio z zainstalowanym pakietem roboczym "Opracowywanie Aplikacji mobilnych za pomocą środowiska .NET", lub ręcznie wybrać interesuje cię komponenty. (W tym przypadku Xamarin)

Nie wiem jak w Javie/Kotlinie (Android Studio) ale w Visual Studio możesz użyć szablonu Razor który pozwala na stworzenie widoku aplikacji w HTML/CSS.
0 głosów