• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

prośba do dobrego człowieka o kontakt

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
320 wizyt
pytanie zadane 31 sierpnia 2018 w Offtop przez qpalisci Nowicjusz (120 p.)
edycja 31 sierpnia 2018 przez qpalisci
Cześć!

Moi drodzy, poskakałem pobieżnie po forum nie chcąc ujawniać się z moim zacofaniem, ale chyba jest ono na tyle spore, że postanowiłem spytać o pomoc. Piszę w offtopie, bo nie chcę zasłaniać z pewnością bardziej przydatnych wątków.

Rzecz jest taka, że potrzebuję jak najszybciej znaleźć odpowiedź na kilka pytań w związku z publikowaniem strony. Dzisiaj temat jest tak rozwinięty, że wszystko z podstaw jest oczywiste i nikt tego nie porusza ; D a niestety moja ignorancja z lat bardziej młodzieńczych dotycząca weba ma dość spory skutek dziś, gdy już udaje mi się pomału łapać zajawkę.

Wyjaśniam pokrótce - jestem grafikiem, ale pomału przymierzam się na frontend. Jak kiedyś w ogóle mnie kompy nie interesowały, tak teraz z designu wpadłem w weba i zaczyna mi się podobać. Ale trochę późno i mam spore braki przez to. No. Przy okazji wdrażania się w temat i przy okazji moich jak zwykle, kurczę, ambicji, postanowiłem, że pomogę kumplowi przy promocji jego działalności, czyli postawię mu stronę, prostą wizytówkę. Jako grafik, a nie programista, musiałem wspomóc się czymś takim jak Adobe Muse i po pierwszej potyczce strona JAKOŚ działa, ale generuje miliard błędów. Koleżka upiera się, ze chciałby wrzucić taką stronę już i potem postarać się poprawić, a ja nie wiem czy i kiedy będę mógł mu pomóc w razie problemów. Chcialem się doszkolić sam, ale mam już za mało czasu na oglądanie godzinnych tutoriali i szukanie treści, w których i tak znajduję sporo szczegółów, a nie podstawy. Po prostu nie wszystko jeszcze mi się łączy ze sobą i czuję się jak w lesie, a chciałbym pomału ogarniać. Byc może to kwestia detali, ale