• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wybór studiów do tworzenia gier

Object Storage Arubacloud
+1 głos
249 wizyt
pytanie zadane 26 sierpnia 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez szaikan Nowicjusz (130 p.)
Witam wszystkich. W tym roku zdałem maturę i mam dylemat jakie studia wybrać. Chciałbym się kształcić w kierunku tworzenia gier. Będzie to dodatkowy zawód ponieważ mam już pracę.  Mam dwa wybory. Zwykłe studia informatyczne w Gliwicach (o ile się dostanę) lub Projektowanie gier komputerowych w Katowicach. Dodatkowo chwiałbym iść na kurs Programowanie gier komputerowych w TEB Edukacja. Obecnie jestem jeden semestr po technikum informatycznym ale chyba z tego zrezygnuję na rzecz studiów. Co będzie lepsze w tym wypadku?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 26 sierpnia 2018 przez marcin99b Szeryf (82,080 p.)
Nie prościej po prostu nauczyć się tworzenia gier i znaleźć firmę w okolicy?
Będzie szybciej i pewnie ciekawiej

No chyba że chcesz iść na studia z jakiegoś powodu i przy okazji żeby były powiązane
Przykładowo ja planuje iść na studia ze względu na zniżki dla uczniów... gdybym tak podliczył jaka jest różnica w biletach (komunikacja miejska)... i do tego darmowe JetBrains...

Co do firm w okolicy, w katowicach z tego co się orientuję, jest Jujubee -> ci którzy tworzyli https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=27654
komentarz 26 sierpnia 2018 przez szaikan Nowicjusz (130 p.)
Nie chce zmieniać pracy narzazie. Studia traktuję przyszłościowo jak by mnie z jakiegoś powodu zwolnili. A ja się nie za bardzo potrafię uczyć z filmików lub tutoriali.
komentarz 26 sierpnia 2018 przez marcin99b Szeryf (82,080 p.)
Studia w tych czasach i tak dużo nie dadzą
Do pracy w IT mimo wszystko trzeba robić coś poza pracą

No chyba że chcesz pracować w jednej z tych firm, gdzie biorą każdego kto tylko chce
ale to akurat będzie męczarnia