• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy jest sens samemu brać się za pisanie aplikacji mobilnych na androida ?

0 głosów
1,453 wizyt
pytanie zadane 25 sierpnia 2018 w Android, Swift, Symbian przez BuxBleed Użytkownik (810 p.)
Część wszystkim, mam pomysł na aplikację mobilną, chciałbym go zrealizować i wystawić w sklepie Google Play w wersji darmowej ( z reklamami ) i premium ( za kilka zł).

Niestety nie bardzo mogę znaleźć kogoś kto chciałby ze mną napisać apkę, oczywiście nie płacąc teraz tylko podzielić się po prostu potencjalnymi przyszłymi zyskami.

No i tutaj pojawia się pytanie czy jest w ogóle sens aby brać się samemu za pisanie aplikacji ? Samemu jestem początkującym programistą Java ( Spring, REST) z ponad 2 miesiącami komercyjnego doświadczenia. Ale z androidem nie miałem styczności nigdy.

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź 25 sierpnia 2018 przez marcin99b Szeryf (86,440 p.)
wybrane 25 sierpnia 2018 przez BuxBleed

Najlepsza
Pisz, później będziesz żałował że nie napisałeś
Jak ci wszyscy Janusze którzy mieli super pomysł na biznes ale się nie odważyli, później jakaś firma go zrealizowała i wielki ból dupy, bo mogliby być milionerami

Z takich podstawowych porad
Nie wypuszczałem aplikacji na androida, ale od osób które wypuszczały, bardzo często słyszałem że
Nie warto tworzyć wersji "lite/demo" darmowej i pełnej płatnej, bo jest duże piractwo, najlepiej puścić wszystko w reklamy, bo osoba która chce używać aplikacji i tak ją pobierze za darmo, a chyba lepiej żeby używała twojej wersji z reklamami, niż nielegalnej bez reklam
Ale ok opcją wydaje się być funkcja usunięcia reklam za Xzł wewnątrz aplikacji

A co do pracy w grupie