• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Jak nauczyć się solidnie podstaw PHP (+ inne)

Object Storage Arubacloud
0 głosów
289 wizyt
pytanie zadane 24 sierpnia 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez ProLinux Nowicjusz (140 p.)
zamknięte 1 września 2018 przez ProLinux
To mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich forumowiczów! :)

Sprawa wygląda tak, że jestem studentem informatyki i przez kilka semestrów miałem okazję programować w wielu językach programowania. Pewnie zastanawiacie się skąd w takim razie pytanie o to "jak nauczyć się PHP"? Jak to jak... tak ja do tej pory czyli oglądaj tutoriale z youtube, czytaj tutoriale i pisz kod. Powiem wam, że większość mojej nauki programowania tak właśnie wyglądała i o ile na studiach sprawdza się dobrze przy projektach w stylu "napisz, zadaj, zapomnij" o tyle widzę, że pomimo liźnięcia bardzo dużej liczby technologii jak się domyślacie żadnej solidnie nie opanowałem a pisałem najpierw w czystym C, później C++, C#, Java, Swift, Python, JS, PHP, Bash, SQL w MySQL, SQL Developer, Transact-SQL, SQLite :) Najwięcej napisałem się w C i C++ ale prawdę mówiąc nie przepadam za nimi i wolałbym stronę tzw. web developmentu. Nie miałem większej styczności w pisaniu aplikacji sieciowych (internetowych?) oprócz zakodowania kilku stron w czystym html/css, napisaniu 1 małego programu w PHP z JS wieki temu... nic nie pamiętam :D