• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Przepisanie domeny i hostingu

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
193 wizyt
pytanie zadane 21 sierpnia 2018 w Hostingi, domeny, usługi przez Majki Obywatel (1,410 p.)
zmienione kategorie 21 sierpnia 2018 przez Arkadiusz Waluk
Witam,

gdybym wykonał w wordpressie stronę dla klienta i chciałbym mu ją ,,oddać" to jak mogę przepisać na niego domenę i hosting? ( w tych sprawach jestem zielony więc proszę o w miarę proste wyjaśnienie  bądź link do jakiegoś poradnika )

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 21 sierpnia 2018 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,550 p.)
wybrane 21 sierpnia 2018 przez Majki
 
Najlepsza
Zrobić cesję usługi? To zależy od firmy w której takowy serwer i domenę masz, pewnie będzie to wysłanie kilku wypełnionych i podpisanych papierków, nie wiem czy uda się wszystko zrobić elektronicznie.

Możesz też kupić hosting i domenę od razu na dane klienta albo poprosić klienta aby to on zamówił wszystko i tylko dał Ci dostęp. Ostatnia opcja wydaje się najbezpieczniejsza i najwygodniejsza z Twojego punktu widzenia.
komentarz 21 sierpnia 2018 przez Majki Obywatel (1,410 p.)
Faktycznie ta ostatnia jest fajna, i mogę tak powiedzieć ,,kliencie proszę zrób sobie konto na np. linuxpl, ściągnij na niego wordpressa, i daj mi do niego dostęp abym ja tam zrobił stronę"? Żebym ja mógł założyć na niego konto to też on mi musi swoje dane wrażliwe jakieś tam podać, też mogę o to prosić?
komentarz 21 sierpnia 2018 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,550 p.)
Nie wiem, to Ty i klient ustalacie między sobą zasady współpracy, więc teoretycznie możesz wszystko powiedzieć :) Z tym przekazywaniem danych jest faktycznie średnio, choć wrażliwych to tam wiele nie ma - jeśli to firma to pewnie nazwa, adres, NIP, telefon, email... Ale nawet w sensie praktycznym to wydaje mi się mało wygodne.