• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pomoc przy firebase z javascript

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
305 wizyt
pytanie zadane 16 sierpnia 2018 w JavaScript przez malvator Użytkownik (720 p.)
Witam,

Proszę kogoś kto się zna na firebase i javascript o pomoc. Jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o firebase. Chciałbym napisać prosty program w js, który polega na:

Komunikacji z bazą danych(firebase)

Zapis wartości z pozycji js do bazy i ich odczyt w bazie i w js(alert lub condole.log)

Program ma być jak najprostszy, ponieważ znam tylko podstawy js. Nie ogarniam kompletnie połączenia js i html z bazą danych, robię jak każą czyli kopiuje i wklejam ale nie działa. Bardzo proszę o szvzegółowe SZCZEGÓŁOWE pokazanie i wytłumaczenie, gdyż jestem kompletnie zielony. Proszę o nie odsyłanie do poradników bo znam słabo angielski i już szukałem wszystkiego w sieci. Z góry bardzo serdecznie dziękuję.
komentarz 16 sierpnia 2018 przez kenjiro244 Dyskutant (8,600 p.)
"robię jak każą czyli kopiuje i wklejam ale nie działa"

Pokaż to co wkleiłeś i nie działa. No i wyszukanie w sieci wszystkiego prawdopodobnie jest niemożliwe :D
komentarz 16 sierpnia 2018 przez malvator Użytkownik (720 p.)
Chodzi mi o ten link gstatic...

Wywala mi bląd. Inni mają dwa linki w head a ja mam tylko jeden nie wiem jak to ugryść jak się połączyć z bazą dlatego prosiłbym o szczegółowy poradnik.

Pozdrawiam

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 16 sierpnia 2018 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)

robię jak każą czyli kopiuje i wklejam ale nie działa

programowanie to nie kopiuj wklej...