Weźmy taki przypadek:
1 <-- ilość przypadków
3 <-- ilość linii
1 2 3 <-- ilość znaków w każdej z linii
Korzystając z Twojej metody:
Gracz 1 usuwa 1 znak z linii nr 1 // 0 2 3 <-- stan gry (liczby znaków w każdej z linii)
Gracz 2 usuwa 2 znaki z linii nr 2 // 0 0 3
Gracz 1 usuwa 3 znaki z linii nr 3 // 0 0 0
Wygrywa gracz nr 1
Tylko czemu gracz 2 miałby usunąć 2 znaki z 2 rzędu wiedząc, że doprowadzi go to do przegranej? Może usuwać znaki z każdej linii. Przykładowy scenariusz który zapewni mu wygraną:
Gracz 1 usuwa 1 znak z linii nr 1 // 0 2 3
Gracz 2 usuwa 1 znak z linii nr 3 // 0 2 2
Gracz 1 usuwa 1 znak z linii nr 2 // 0 1 2
Gracz 2 usuwa 1 znak z linii nr 3 // 0 1 1
Gracz 1 usuwa 1 znak z linii nr 2 // 0 0 1
Gracz 2 usuwa 1 znak z linii nr 3 // 0 0 0
Wygrywa gracz nr 2
Cokolwiek zrobi gracz nr 1 nie będzie w stanie wygrać przy poprawnej grze oponenta.