• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Tworzenie romów na konsnsole/emulatory

Cloud VPS
0 głosów
235 wizyt
pytanie zadane 15 sierpnia 2018 w Systemy operacyjne, programy przez Zer0AlmostNull Obywatel (1,060 p.)
Witam , mam pytanie, jak stworzyć gre , która będzie działała na np. nes'ie,emulatorze, - plik rom. W  jakim języku należy takie coć pisać?

Jak się do tego zabrać? Jakaś kompilacja? Proszę o dokładną odpowieź.

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 15 sierpnia 2018 przez izonik Stary wyjadacz (12,560 p.)
wybrane 15 sierpnia 2018 przez Zer0AlmostNull
 
Najlepsza
Te gry powstawały powstawały chyba w Asemblerze i może trochę w C. Jak takie wyzwania ci niestraszne podsyłam kilka linków.

http://nintendoage.com/forum/messageview.cfm?catid=22&threadid=7155

http://nintendoage.com/forum/messageview.cfm?catid=22&threadid=33287

https://github.com/christopherpow/nesicide

Kiedyś nawet próbowałem, stworzyć coś takiego, ale poległem. (programowanie nisko-poziomowe nie jest dla mnie)

 

Życzę powodzenia. Pozdrawiam.
komentarz 15 sierpnia 2018 przez Zer0AlmostNull Obywatel (1,060 p.)
dzięki C i assembler nie są mi straszne. Chociaz masz racje nisko-poziomowe jęzki nie są wygodne. Najlepsze c++
+1 głos
odpowiedź 15 sierpnia 2018 przez j23 Mędrzec (195,240 p.)

Google Twoim przyjacielem -> link

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 666 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 239 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 737 wizyt

93,456 zapytań

142,452 odpowiedzi

322,721 komentarzy

62,837 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...