• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Język programowania dla osoby, która nie planuje kariery programistycznej

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
656 wizyt
pytanie zadane 12 sierpnia 2018 w Inne języki przez jvry Nowicjusz (130 p.)
zmienione kategorie 12 sierpnia 2018 przez Comandeer
Cześć. Lubię mieć zaplanowany czas i mam pewną lukę w planie dnia. Pomyślałam, że może nauczę się programować w jakimś języku. No i sprawa wygląda tak, że mam jakieś 2 godzinki dziennie, praktycznie codziennie, programistką nie chcę zostać zawodowo. Studiuję kierunek medyczny, jestem na 3.roku, czas mam. Nie wiem do czego mogłabym takie umiejętności wykorzystać. Właściwie nawet nie znam żadnej osoby, która się tym zajmuje. Można powiedzieć po prostu, że chcę wypełnić czas pożytecznie. Zastanawiałam się trochę nad stronami internetowymi, mogłabym z nudów napisać stronkę np.stronkę bio-chemiczną. Z drugiej strony czytałam, że Python nie jest za bardzo czasochłonny, można w nim robić aplikacje. Tak samo jak w Javie, która jest bardzo popularna przez co zapewne znajdę więcej materiałów edukacyjnych. No i przez to wszystko już sama nie wiem co jest warte czasu. Czy moglibyście mi pomóc coś wybrać? Może jakieś sprawdzone źródła, by nie uczyć się źle? Tak jak wyżej napisałam - niestety nie znam nikogo w swoim otoczeniu kto zajmuje się programowaniem. Jeśli macie jakieś fajne artykuły, które mogą mi pomóc wybrać ten konkretny język to również będę wdzięczna. Mogą być w języku angielskim, rosyjskim, niemieckim lub hiszpańskim. Pozdrawiam! Joanna
3
komentarz 12 sierpnia 2018 przez chucksqll Stary wyjadacz (12,930 p.)
W polskim już nie mogą? :D
komentarz 12 sierpnia 2018 przez Śwież4k Bywalec (2,570 p.)

@jvry, a może być w norweskim? ;/

4 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 12 sierpnia 2018 przez miro Pasjonat (23,870 p.)