• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

.htaccess - Error 403 - /phpMyAdmin/

Object Storage Arubacloud
+1 głos
824 wizyt
pytanie zadane 5 sierpnia 2018 w Hostingi, domeny, usługi przez Ventrae Nowicjusz (180 p.)

Witam serdecznie, mam spory problem, jestem studentem informatyki i wpadłem na dość nietypowy problem. Postawiłem w domu serwer www/php/mariadb/sftp na maszynie QNAP NAS. Stworzyłem sobie pięknie ładnie stronkę w html i wrzuciłem ją tam, działa pięknie - czas kupić domenę. Wchodzę na home.pl kupuję domene - ale bez hostingu bo to mi przecież nie potrzebne. Więc rejestruje, przekierowuję na mój adres IPv4. Wszystko super gdyby nie to że przekierowuje mnie do folderu nadrzędnego tj mam takie drzewko:
/Web posiada w sobie /FolderA, /FolderB, /FolderD (na którym ma być domena). Przekierowuje mnie do /Web. Znalazłem w internecie na to sposób a mianowicie plik .htaccess z takim kodem:
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www\.)?DOMENA\.pl$ [NC]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/FolderD/
RewriteRule ^(.*) /FolderD/$1 [L]

Zabieg działa cudownie z tym że od teraz nie mam dostępu do phpMyAdmina. I to na stałe, po usuwaniu pliku też. Dostaję ten error:

Forbidden

You don't have permission to access /phpMyAdmin/ on this server.
Server unable to read htaccess file, denying access to be safe


Apache Server at 192.168.88.48 Port 80

Szukałem w internecie odpowiedzi ale jest tam tylko o specjalnym blokowaniu dostępu wybranym adresom IP

Mam nadzieję że ktoś z Was wie co trzeba w tym pliku dopisać żeby przyznać dostęp? Thanks in advance

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 5 sierpnia 2018 przez efiku Szeryf (75,160 p.)
wybrane 5 sierpnia 2018 przez Ventrae
 
Najlepsza
Kiedy ludzie skończą stawiać stronki na tym Apache ... no ale cóż.

Robię zawodowo w nginx więc schemat jest podobeny.