• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Linux mint a Kali linux zastosowanie i właściwości.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,623 wizyt
pytanie zadane 2 sierpnia 2018 w Systemy operacyjne, programy przez Absum Bywalec (2,640 p.)
Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Z góry przepraszam za spamowanie co to nowym postem ale ciekawość i wiedza na przyszłość ponad wszystko.

A więc do rzeczy posiadam na tą chwile system każdemu znany Kali linux instalowałem go w celu wykorzystania do tego do czego został stworzony nie wspominając o tym że jestem zielony to sam fakt mówi że to system nie dla mnie .No tak ale interfejs graficzny i szybkość działania no poprostu zakochać się można:P

Kali linux posiada mnóstwo narzędzi do pentestów co moim zdaniem nie jest mi potrzebne w większości.

Wiele osób poleca dla osób początkujących system linux mint tylko mam zastrzeżenia i nie domówienia względem niego i chciał bym was prosić o wytłumaczenie i nakierowanie w dobrym kierunku

A więc czy Linux mint jest lekkim systemem?tak by nawet śmigał na starszych modelach PC

Jest on dla osób początkujących?

Czy dzięki niemu będę mógł zainstalować apache2,Mysql?

Zależy mi także na paru narzędzich do Pentestów a mianowicie:nmap,openvas,metasploit framework no i pare innych tak by móc w miare możliwosci instalować programy w raz z doświadczeniem

Jeżeli spełni on kryteria to w jakiej wersji instalować Linuxa mint oraz gui jeśli takowe posiada.

Bardzo dziękuję za odczytanie ii proszę o pomoc solidną bym nie pożałował :p

Rozumiem,że nie każdemu da sie dogodzić w 100%
komentarz 3 sierpnia 2018 przez multim Obywatel (1,830 p.)
Zasanicze pytanie: z jakiego środowiska graficznego korzystałeś w Kali Linux? W świecie linuksów bardzo dużą rolę w odczuciu bycia "lekkim" środowiskiem. Ja na przykład w przeciwieństwie do Benka - zdecydowanie nie nazwałbym Minta lekkim.
1