• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Git- wiele projektów w jednym repozytorium.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,726 wizyt
pytanie zadane 2 sierpnia 2018 w Systemy operacyjne, programy przez garris Użytkownik (660 p.)
Witam.

Mam pytanie czysto teoretyczne do osób z doświadczeniem. Jestem początkującym programistą. Czy trzymanie wielu projektów w jednym repozytorium wygląda źle? Mam małe prywatne repozytorium, w którym trzymam kilka niezwiązanych ze sobą aplikacji i nie wiem, czy przed dodaniem go do CV ogarnąć to wszystko, czy wysyłać tak.

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

6 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 2 sierpnia 2018 przez sebeks Mądrala (5,300 p.)
Ja rekomendowałbym jeden projekt = jedno repozytorium. Z prostego powodu. Gdyby ktoś chciał rozwinąć twój projekt to zrobiłby git clone i od razu mógłby pracować. Mając wiele projektów w repozytorium po takiej operacji trzeba by było sprzątać i tracić czas. W jednym repozytorium jeśli dobrze tego nie opiszesz z czasem pogubisz się i będziesz tracił czas na rozkminianie co jest do czego, bo po prostu w przyszłości nie będziesz pamiętał o co chodziło.
0 głosów
odpowiedź 2 sierpnia 2018 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
Rozumiem, że chodzi Ci o trzymanie wielu projektów na jednym koncie GH tak?

Tak, po to właśnie jest GH, aby trzymać tam różne projekty, które chcesz pokazać światu. Apki nie muszą być w żaden sposób ze sobą połaczone, to po prostu jakby zbiór różnych Twoich projektów lub projektów, które współtworzysz.
1
komentarz 2 sierpnia 2018 przez Benek Szeryf (90,870 p.)
Z opisu wynika, że chodzi mu o repozytoria :)
0 głosów
odpowiedź 2 sierpnia 2018 przez Benek Szeryf (90,870 p.)