Witam
Mam taki problem i zastanawiam się jak to ugryźć - co wykorzystać, jakie narzędzia - szukam inspiracji, pomocy :)
Mam team złożony z około 18 osób - każdy odpowiada za jakieś czynności
Czynności mamy ogólnie 75. - fakturowanie, sprawdzanie duplikatów, zakładanie klientów, odpowiadanie na maila
Co tydzień ustalany jest grafik na następny tydzień kto za co jest odpowiedzialny - wiadomo takie czynności jak Fakturowanie są przeznaczone an więcej osób itp.
Są jeszcze raporty których jest około 20 - część jest robiona w poniedziałki, część we wtorki oraz w środy - grafik na to również jest ustalany z podziałem kto za jaki odpowiada i w jakim dniu ma być on zrobiony (dni są z góry ustalone)
Czy ktoś może dać pomysł jak to ugryźć? jak się za to wziąć? jakiś pomysł, schemat? jakieś technologii użyć?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc