• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Potrzebuję porady, system prestashop, skrypt forum IP. Board

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
302 wizyt
pytanie zadane 29 lipca 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez pdgk15 Nowicjusz (200 p.)
Witam

Potrzebuję porady posiadam dwa sklepy internetowe na platformie prestashop , do tego planuje otwarcie forum na skrypcie IP.Board, lecz nie jestem programistą. Co do sklepów to umiem tylko dodawać produkty i jakieś proste rzeczy, a chciałbym nauczyć się wszystkiego od a do z, czy jest to możliwe? to samo z forum jakie umiejętności były by mi potrzebne? jakie kursy programistyczne polecili byście? bo obawiam się jednego, że gdybym zlecił to zewnętrznej firmie, to dana firma mogła by czasem coś specjalnie mieszać mi w sklepie czy na forum i musiał bym niepotrzebnie płacić, czy są takie nieuczciwe firmy ?

Bo firma która robiła mi sklepy to szkoda gadać, pisze do niej 5 razy aby poprawili newsleter no i nie poprawili, albo namawianie do przeniesienia domen, i dużo innych rzeczy które mi się nie podobało a dużą kase zgarneli.
komentarz 29 lipca 2018 przez OdsetekGlupoty Pasjonat (15,360 p.)
Są.
komentarz 29 lipca 2018 przez pdgk15 Nowicjusz (200 p.)
tylko tyle masz do powiedzenia ? możesz jeszcze coś więcej napisać ?
komentarz 29 lipca 2018 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)

firma mogła by czasem coś specjalnie mieszać mi w sklepie czy na forum i musiał bym niepotrzebnie płacić

Nie dramatyzuj tak... a jak zepsuje Ci się samochód to idziesz do mechanika, czy sam uczysz się mechaniki i kupujesz podnośnik z obawy, że mechanik zrobi Cię w konia? Pewnie i tak bywa, nie mówię że nie (ba, nawet u mechaników parę razy sam to zuważyłem :) ale nie można popadać w paranoję...