• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Dział implementacji

Object Storage Arubacloud
0 głosów
267 wizyt
pytanie zadane 27 lipca 2018 w Offtop przez Ditrix Mądrala (5,650 p.)
Witam!

Jestem studentem i udało mi się dostać prace w firmie zajmującej się tworzeniem oprogramowania klienckiego do działu implementacji. Szukalem w internecie i nie znalazlem pełnej odpowiedzi czym właściwie zajmuje się taki dział i pod co powinienem się przygotować, także prosiłbym o rozjaśnienie co i jak

Z góry dzięki!

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 27 lipca 2018 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
Może być różnie, ale pierwsze co mi przyszło na myśl to że firma tworzy aplikacje dedykowane pod klienta, np. jakieś CRM itp. i będziesz zajmował się wdrożeniem tego w firmie, czyli może zarówno instalacją i konfiguracją jak również przeszkoleniem pracowników. Ale mogę się mylić, to taka pierwsza myśl tylko.

A tak na marginesie to jak można nie zapytać o coś takiego na rozmowie :)? Pierwsze pytanie to właśnie czym dokładnie mam się zajmować i jakie projekty robić... moim zdaniem nie ma nic gorszego niż męczyć się w pracy, której się nie lubi...
komentarz 28 lipca 2018 przez Ditrix Mądrala (5,650 p.)
Z tego co słyszałem to właśnie konfiguracja itp., ale nie jestem pewny  dzięki za odp
komentarz 28 lipca 2018 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
jeśli tak to staraj się jak najwiecej wynieść ze szkoleń wewnetrznych, wypytuj o wszystkie wątpliwości itp. Lepiej męczyć informatyków w firmie niż potem siedzieć na telefonie będąc u klienta:) i powodzenia, bo to wbrew niektorym opiniom trudny fach, zresztą sam się przekonasz jak zaczniesz mieć kontakt z użytkownikami aplikacji... którzy czasem kiepsko wiedzą co to np. office ale na FB mogą siedzieć godzinami :)
0 głosów
odpowiedź 27 lipca 2018 przez RafalS VIP (122,820 p.)