Cześć,
Jak co pół roku, organizuje kolejne gamedev compo, czyli konkurs na zrobienie gry komputerowej.
Szczegóły można znaleźć na moim blogu (post ma z 5 stron ekranowych, więc nie będę go przeklejać): https://gynvael.coldwind.pl/?id=686
W skrócie:
- Do napisania jest strzelanka (shooter) z rozgrywką na jednego gracza odbywającą się w czasie rzeczywistym.
- Jak poprzednio, gra musi być napisana w technologiach webowych, tj. HTML+JS lub/i +WebAssembly (czyli C/C++/cokolwiek można skompilować do WASMa).
- Cała gra (wszystkie pliki, których może być max 20, łącznie z katalogami) może zajmować co najwyżej 31337 bajtów (czyli około 30 KB).
- Cała grafika musi być wyświetlana na canvasie, którego rozmiary to 360x400 (360 szerokości, 400 wysokości, sic!). Co więcej, naraz na canvasie mogą być wyświetlone tylko 32 różne kolory (tj podczas jednej klatki; na kolejnych klatkach mogą to być inne 32 kolory, ale nadal tylko 32 naraz).
- Pula nagród (w giftcardach) wynosi min. 450 USD (plus ew. bonusowe nagrody po 50 USD).
- Czas jest do końca dnia 2go września 2018.
Wszystkie szczegóły i rozpiska nagród znajduje się w poście podlinkowanym wyżej. W razie pytań piszcie śmiało (tutaj lub u mnie na blogu) :)
Btw, co jakiś czas mogą dochodzić nowe zasady, które uściślają reguły gry - postaram się, aby było ich jak najmniej, niemniej jednak zachęcam do rzucania okiem co jakiś czas (szczególnie w pierwszym tygodniu) na listę zasad.
Powodzenia!
P.S. Dajcie znać jeśli zdecydujecie się na udział :)
P.S.2. Dla zainteresowanych, prace z poprzedniej edycji.