Witam, od dłuższego czasu zastanawiam się jak rozwiązać ten problem i już nie jeden program napisałem przez to brutalnie... Sprawa wygląda tak chce mieć wektor typu mojej klasy nazwijmy ją... klasa i nie chcę ręcznie dodawać do niego wcześniej zdeklarowane już obiekty, tylko za pomocą komendy push_back(), chcę żeby obiekt/kontener czy coś w tym stylu
, został stworzony automatycznie. Spróbuje to zobrazować krótkim kodem 
Tak robię teraz
#include <vector>
class klasa
{
...
};
int main()
{
vector<klasa> wektor
klasa obj;
wektor.push_back(obj);
}
A chciałbym żeby to wyglądało jakoś tak (kod raczej nie ma prawa działać, fantazjuje sobie XD)
#include <vector>
class klasa
{
...
};
int main()
{
vector<klasa> wektor;
wektor.push_back(new klasa);
}
chciałbym poznać jakieś analogiczne rozwiązanie przede wszystkim dlatego, że vectora używa się zazwyczaj kiedy nie wie się jakiej będzie on wielkości, co oznacza że nie wiadomo ile będzie trzeba stworzyć obiektów naszej klasy, a dynamiczne alokowanie tablicy obiektów potem przepisywanie jej do pomocniczej tablicy, zapominanie pierwotnej, alokowanie jej ponownie w rozmiarze o 1 większym i przepisywanie jej z powrotem, jest wyjątkowo brutalne, wkurzające i nudne...
Z góry dziękuję za każdą odpowiedź 