• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Projekty do zrealizowania samemu.

Object Storage Arubacloud
+1 głos
417 wizyt
pytanie zadane 3 lipca 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez MarcinGuziorHombre Początkujący (320 p.)
Witam wszystkich,

Jestem studentem, który obecnie kończy 2 rok Automatyki i Robotyki i w okresie wakacyjnym chciałbym samodzielnie popracować, nad pewnymi projektami które mógłbym wrzucić do swojego CV. Jeśli chodzi o technologie to mam opanowany C++,Python oraz Matlab z którego głównie korzystałem na studiach. Jako swoją ścieżkę zawodową wybrałbym tematy związane ze sztuczną inteligencją,zwłaszcza jazdą autonomiczną. Z racji z tego. że studiuję na AGH w Krakowie, z chęcią odbyłbym staż w firmie Aptiv, która zajmuję się takimi dziedzinami. Ukończyłem darmowy Kurs na CodeCademy związany z pythonem, parę kursów z programowania na Udemy oraz kurs Wstępu do sztucznej inteligencji dla robotyków z Udacity. Dodając do tego, że mam umiejętności obsługi Gita, oraz podstawy Linuxa, wydaje mi się, że posiadam teoretyczną wiedzę, która pozwoliłaby mi na odbycie stażu w tej firmie, jednak chciałbym zrealizować jakiś większy projekt, którym mógłbym się pochwalić. Czy ktoś na forum specjalizuje się w tych dziedzinach/technologiach, aby mógł dorzucić od siebie jakieś rady ? Dodam tylko, że 95% wiedzy jaką posiadam, nauczyłem się sam i większości zagadnień nie miałem w ogóle na studiach poruszanych.

Z góry dziękuje za odpowiedź,

Pozdrawiam

4 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 3 lipca 2018 przez Hunter94 Mądrala (6,290 p.)
Jeżeli interesujesz się sztuczną inteligencją to idealnym dla Ciebie będzie portal kaggle.com.
Jest to stronka gdzie biznes daje dane oraz opis problemu a ludzie zajmujący się uczeniem maszynowym starają się go jak najefektywniej rozwiązać.