• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Środek obracania obiektu w Blenderze

Cloud VPS
0 głosów
3,723 wizyt
pytanie zadane 30 czerwca 2018 w Systemy operacyjne, programy przez Marcin Ficek Obywatel (1,090 p.)
zmienione kategorie 30 czerwca 2018 przez Arkadiusz Waluk

Cześć

Tworzę kubek i donuta według tego poradnika: https://www.youtube.com/watch?v=izqZe8s_Jmw&index=7&list=PLjEaoINr3zgHs8uzT3yqe4iHGfkCmMJ0P

Jak dotąd, wszystko fajnie, sobie radzę i chciałbym zacząć teksturować moje przedmioty, ale za nim się tym zajmę, postanowiłem jeszcze poprawić jeden błąd. Stworzyłem kubek, ale z jakiegoś powodu, środek ciężaru (chyba tak to się nazywa), nie jest w środku obiektu.

Widać to dobrze na wyżej załączonym screenshot'cie Dlatego podczas obracania, jest niezbyt wygodnie. Dzięki za wszelką pomoc smiley 

komentarz zamknięcia: Dostałem odpowiedź
1
komentarz 30 czerwca 2018 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)

Łezka mi się w oku zakręciła jak przypomniałem sobie swój pierwszy kubek ;) 

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź 30 czerwca 2018 przez adrian17 Mentor (354,700 p.)
wybrane 30 czerwca 2018 przez Marcin Ficek
komentarz 30 czerwca 2018 przez Marcin Ficek Obywatel (1,090 p.)
edycja 30 czerwca 2018 przez Marcin Ficek

WIELKIE dzięki :)

Zamykam już temat. Tylko jeszcze nie jest to, to co chciałem zrobić. Ale z tego co widzę, w "set origin" trzeba wybrać, centrum masy.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 1,220 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 5,270 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 6,794 wizyt
pytanie zadane 14 stycznia 2019 w Grafika i multimedia przez kubekszklany Gaduła (3,250 p.)

93,487 zapytań

142,420 odpowiedzi

322,772 komentarzy

62,903 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...