• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy jest c++ bulider dla linuxa?

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
281 wizyt
pytanie zadane 1 lipca 2015 w Systemy operacyjne, programy przez Franek_p Początkujący (430 p.)
Witam. Posiadam system Linux Elementary os. Chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje c++ bulider 6 (dystrybucja borland) dla mojego systemu lub jego zamiennik. Jeśli tak, to jak skąd wziąść. Musiałbym dodać, że Linuxa mam dopiero od kilku dni i jestem całkowicie "zielony" w tych sprawach. Tak przy okazji, czy istnieje jakaś strona, albo forum na temat tej konkretnej wersji systemu?

7 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 1 lipca 2015 przez Maurycy0621 Bywalec (2,140 p.)
wybrane 1 lipca 2015 przez Franek_p
 
Najlepsza
A co do samego buildera, to ja polecam Ci zainstalować Code Block-sa. Całą instrukcję (po angielsku) mas ztutaj: http://www.unixmen.com/install-codeblocks-ide-ubuntuelementaryosdebian/

Pozdrawiam
komentarz 1 lipca 2015 przez Franek_p Początkujący (430 p.)
Dzięki, ale chciałbym program do tworzenia aplikacji okinkowych w c++. O ile dobrze wiem Code Block kompiluje się terminalu...
komentarz 1 lipca 2015 przez Maurycy0621 Bywalec (2,140 p.)
No cóż, nie znam innej odpowiedzi na Twoje pytanie, mimo wszystko starałem się. Pozdrawiam.
komentarz 1 lipca 2015 przez Franek_p Początkujący (430 p.)
Dzięki za pomoc. Spróbuję trochę więcej poszperać w Internecie :) Pozdrawiam.
+2 głosów
odpowiedź 1 lipca 2015 przez gnx Dyskutant (7,720 p.)

Moim zdaniem odpowiedzią na Twój problem jest Qt Creator. Ma on swoją wersję na linuxa. Prędzej czy później i tak byś się zapewne na niego przesiadł z nieużywanego już Buildera 6. Ja tak zrobiłem :)

Pozdrawiam i powodzenia.

0 głosów
odpowiedź 1 lipca 2015 przez Maurycy0621 Bywalec (2,140 p.)
Nie znalazłem forum Elementary OS, ale ta strona może Cię zainteresować: http://www.elementarynow.com/