• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wordpress - początek, instalacja

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
167 wizyt
pytanie zadane 26 czerwca 2018 w Systemy CMS przez copacabana5 Nowicjusz (120 p.)
zmienione kategorie 26 czerwca 2018 przez Patrycjerz
Witam Was gorąco,

na wstępie napiszę, że w temacie Wordpress'a i programowania jestem laikiem (co chcę też zmienić).

Chciałem wczoraj zacząć przygodę z Wordpress i pouczyć się go na serwerze lokalnym. Skorzystałem z filmików instruktażowych, po czym:

- pobrałem WAMPa, by zainstalować lokalny serwer,

- pobrałem Wordpress

i w operacjach, które powinny mi teoretycznie zająć 3 minuty, ja napotykałem same kłody pod nogi ;)

Najpierw miałęm problem, żeby WAMP z czerwonej ikonki zrobił się zielony czyli aktywny:

Wyszukałem rozwiązanie polegające na zamianę kanałów 80 i 443 na inne w plikach .conf

Udało się uruchomić serwer lokalny.

Następnie według instrukcji, pobrany folder Wordpress rozpakowałem na serwerze WAMP w katalogu "www".

W tym momencie, po wejściu na Localhost przez Wampa, powinien wyświetlić się ekran kokpitu.

U mnie wyświetla się biała strona bez informacji o błędach czy czymkolwiek. Po prostu biała strona.

To samo, przy tworzeniu bazy danych: phpMyAdmin - biała strona. Przy Localhost powinien wyświetlić się ekran instalacyjny Wordpress.

Masakra jakaś, żeby na poziomie progu - przejścia z dworu do zamczyska jakim jest Wordpress i jego możliwości napotkać na takie przeszkody. Szukałem rozwiązania na forach, na Youtube, na stronach zagranicznych i nie znalazłem rozwiązania. Jedyna nadzieja w kimś, kto miał podobny problem i go rozwiązał, proszę o pomoc.

Windows 10

typ systemu: 32 bit, procesor x64

Napiszcie proszę co mam jeszcze podać, i piszcie jak do... laika ;)

 

Pozdrawiam,

TJ

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 26 czerwca 2018 przez ScyZZoRR Użytkownik (680 p.)