• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Studia - informatyka, gdzie?

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
273 wizyt
pytanie zadane 25 czerwca 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Bytnior Początkujący (350 p.)
Cześć,

jestem absolwentem, mechaniki i budowy maszyn. Nie jestem zadowolony z kierunku jaki wybrałem. Odłożyłem trochę pieniędzy i zastanawiam się nad wyborem studiów na kierunku informatyka. Mam bardzo słabą maturę, mimo tego, że ukończyłem poprzednie studia z wyróżnieniem. Dlatego zastanawiam się nad uniwersytetem, a nie politechniką. Biorę pod uwagę UG (140 miejsc), ew. ZUT, gdzie miejsc jest aż 320. Jakie inne uczelnie proponujecie, dodatkowo biorę pod uwagę takie kryteria jak: koła naukowe, spotkania naukowe, programy i zajęcia pozaakademickie. Docelowo chciałbym pracować za granicą. Dlatego też w trakcie studiów, będę na bieżąco, studiował HackerRank i inne.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 26 czerwca 2018 przez Bytnior Początkujący (350 p.)
Pytanie wciąż aktualne.
komentarz 26 czerwca 2018 przez Benek Szeryf (90,690 p.)
  1. Za mało danych, nie dziwię się, że nikt nie odpowiada.
  2. Pytasz o uczelnie i posługujesz się skrótami. Domyślam się, że UG to Uniwersytet Gdański, ale ZUT to nie wiem. Używaj pełnych nazw.
  3. Raczej mało osób miało styczność z więcej niż dwiema uczelniami, stąd możesz nie dostać wiarygodnej odpowiedzi.
  4. Nie wiadomo w czym się chcesz wyspecjalizować, co Cię interesuje, a to też jest ważne. Z reguły wchodzi się na stronę uczelni i sprawdza program studiów, co możesz zrobić sam.
  5. Nie wiadomo na jakim poziomie jesteś z matematyki, informatyki, czy zrealizowałeś już swoje projekty, czy uczyłeś się samodzielnie informatyki, czy znasz jakiś język programowania.
  6. Nie bardzo wiadomo jak sobie radzisz z angielskim.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 213 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 642 wizyt