public enum RotationAxes
{
MouseXAndY = 0,
MouseX = 1,
MouseY = 2
}
public RotationAxes = RotationAxes.MouseXAndY;
Witajcie!
Mam problem z tą częścią kodu. Konkretnie z ostatnią linijką. Nie kompiluję się. VS pokazuje mi następujące komunikaty:
Błąd CS1519 Nieprawidłowy token „=” w deklaracji składowej klasy, struktury lub interfejsu
Błąd CS1519 Nieprawidłowy token „=” w deklaracji składowej klasy, struktury lub interfejsu
Błąd CS1519 Nieprawidłowy token „=” w deklaracji składowej klasy, struktury lub interfejsu
Błąd CS1519 Nieprawidłowy token „=” w deklaracji składowej klasy, struktury lub interfejsu
Błąd IDE1007 Nazwa „RotationAxes.MouseXAndY” nie istnieje w bieżącym kontekście
Błąd IDE1007 Nazwa „MouseXAndY” nie istnieje w bieżącym kontekście.
Zaczynam przygodę z tworzeniem gier. Fragment kodu pochodzi z książki "Unity w akcji". Przepisywałem go kilka razy znak po znaku tak jak jest napisane w książce i nic.
Z góry dziękuję za pomoc :)