• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zabezpieczenie aplikacji przed dodawaniem monet.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
175 wizyt
pytanie zadane 21 czerwca 2018 w C i C++ przez FaloY Bywalec (2,180 p.)

https://pastebin.com/xCuadYYQ

Hellow, czy takie zabezpieczenie przed dodawaniem monet (czyt. czego kolwiek.) by się sprawdziło?

Testowałem programem "Cheat Engine", program niby wykrywał, że coś jest nie tak.

Idzie jakoś bardziej zabezpieczyć przed "cheatowaniem"? Jeżeli tak, to bardzo bym prosił o jakiekolwiek porady! 

Jeżeli ktoś będzie chciał to oszuka takie zabezpieczenie, zdaję sobie z tego sprawę.

Pozdrawiam ;D

komentarz 21 czerwca 2018 przez RafalS VIP (122,820 p.)
O jakim oszukiwaniu mowisz?
komentarz 21 czerwca 2018 przez FaloY Bywalec (2,180 p.)

przed dodawaniem monet

Jest w tekście ;D 

komentarz 21 czerwca 2018 przez RafalS VIP (122,820 p.)
Ale z poziomu uzytkownika prpgramu? Odpalasz i nie robisz nic poza wpisywaniem rzeczy z klawiatury?
komentarz 21 czerwca 2018 przez FaloY Bywalec (2,180 p.)
Nie, zmienianiem wartości zmiennej z monetami, za pomocą programu Cheat Engine.
komentarz 22 czerwca 2018 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Uno czemu widze w tym kodzie goto?!

2. Nie wiem jak dziala cheat engine, bo zalezy co chcesz zrobic. Zalozmy, ze piszesz gre i zeby cos zmienic w niej trzeba wstrzyknac dll z cheatem. Wiec masz mozliwosc: sprawdzenia procesow odziwnych nazwach lub spraedzenie czy do gry cos zostalo wstrzykniete lub czy jakis injector jest odpalony.

Mamy tez przyklad FarmingSymulator, gdzie dane z iloscia monet sa przechowywane w pliku tekstowym i sa pobierane podczas ladowania gry. No coz, tu wedlug mnie mozna to rozwiazac tworzac 2 pliki tekstowe, ktore veda zapisywane w tym samym czasie. Pierwszy plik, to plik wlasciwy, ktory gdzies ukrywamy i stamtad pobieramy dane, podczas ladowania gry, a 2 to jest tylko tak o, zeby uzytkownik spbke myslal, ze moze sobie wpisac ilosc monet.
komentarz 22 czerwca 2018 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)

Czy uda mi sie cheat'nąć moją grę? 
Czego nie uda się cheatnąć programem:
- Gier Multiplayer
- Gier w których nie działa opcja Alt + Tab (lub skrót powoduje wyłączenie/zawieszenie sie gry)
- Gier w których zmienne (złoto, energia itp) są zależne od jakiegos rekordu (na Polski tłumacząc Jakbyśmy tej wartości nie zmienili ona będzie sie zmieniać po swojemu czyli nie uda nam sie jej powiększyć)

http://www.miastogier.pl/forum,topic,46,5925.html

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 760 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 806 wizyt
pytanie zadane 16 stycznia 2020 w C i C++ przez PaaaV Nowicjusz (140 p.)
0 głosów
3 odpowiedzi 643 wizyt
pytanie zadane 26 marca 2018 w C i C++ przez kracjan122 Początkujący (370 p.)

92,556 zapytań

141,404 odpowiedzi

319,563 komentarzy

61,942 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...