Witam, mam problem z pętlą for w C#. Chciałbym aby pętla wykonywała się taką ilość razy ile jest graczy. Kod wygląda tak:
using System;
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using doru;
using UnityEngine;
private void PrintPls(StringBuilder sb, string templ, IEnumerable<PlayerView> pls)
{
foreach (PlayerView playerView in pls)
{
string text = playerView.ToString(false, true, false);
for (int i = 0; i <= text.length; i++)
{
sb.AppendLine(string.Format(templ, new object[]
{
i,
text,//nazwa gracza
(!(playerView.pl == null)) ? string.Empty : Bs.TR("Dead", null, null),
playerView.Kills,
playerView.Deaths,
playerView.PlayerPing,
playerView.PlayerFps,
(!playerView.IsHost || playerView.bot) ? string.Empty : Bs.TR("Host", null, null),
(!Bs._Loader.isMod) ? 0 : playerView.ErrorCount,
string.Empty
}));
}
}
}
}
Niestety wyżej przedstawiona pętla wykonuje się taką ilość razy z ilu znaków składa się nick gracza. Nie wiem jak ponumerować(miejsce gracza w rankingu) każdego gracza. Szukałem coś po ineternecie, ale nic nie udało mi się znaleźć. Byłbym wdzięczny za wszelką pomoc. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
P.S Czy istnieje jakiś znacznik który poukłada te dane w kolumnach