Podczas tworzenia swojego silnika do gier doszedłem do wniosku, że aby zorganizować wdrażanie nowych funkcjonalności, najlepiej będzie rozdzielić implementację każdego z nich na osobną bibliotekę (lub przynajmniej osobny projekt).
Tak więc mam przyjemność opublikować pierwszą funkcjonalność mojego silnika: zarządzanie obiektami i ich logiką przy użyciu ECSpp. Może się komuś przyda.
Jeśli ktoś zdecyduje się na używanie biblioteki, niech ma na uwadze to, że była ona testowana narazie tylko w jednym małym projekcie, więc na pewno znajdą się błędy, oraz braki w interfejsie (które mam nadzieję z waszą pomocą naprawić/uzupełnić).
Powiedzcie proszę, czy dokumentacja/przykłady są zrozumiałe i czy po ich przeczytaniu dalej macie jakieś niejasności, a także czy nie ma nigdzie błędów.
Co do kodu, jeśli komuś będzie się chciało to, zachęcam do zajrzenia. Jeśli macje jakieś rady, z chęcią ich wysłucham.
Pozdrawiam.