• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Przykładowy egzamin

0 głosów
734 wizyt
pytanie zadane 19 czerwca 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Alan Kruszyński Obywatel (1,410 p.)
Myślę że trafiłem w dobry dział. Jestem studentem pierwszego roku na szczecińskim ZUT-cie. Mamy taki przedmiot jak Wstęp do algorytmizacji. Za tydzień sesja, a ja (o ile analiza czy programowanie to sprawy oczywiste) nie mam kompletnie pomysłu jak może wyglądać egzamin z takiego przedmiotu i z uwagi na to nie wiem czego się uczyć. Dlatego zwracam się do osób które na studiach przebrnęły przez ten przedmiot na sesji z prośbą o naświetlenie jak u nich wyglądał egzamin z tego przedmiotu. Czego dotyczyły zadania, co trzeba było zrobić itp.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 19 czerwca 2018 przez RafalS VIP (122,820 p.)
Egzamin bedzie z tego co przerabialiscie :D Na przyszlosc polecam jednak zawrzec znajomość z kolegami z wyzszych lat. Nikt Ci tak nie moze pomoc jak oni :p.

U mnie na egzaminie bylo sporo struktur danych bo mielismy to polaczone. Jakies rotacje drzewa. Zachalnny problem plecakowy, troszke teorii i jeden algorytm do wymyslenia.
komentarz 19 czerwca 2018 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,490 p.)

Na przyszlosc polecam jednak zawrzec znajomość z kolegami z wyzszych lat

Do tego zamieszkanie w akademiku i na wiele egzaminów masz gotowce miesiąc wcześniej... wiem bo sam mieszkałem na studiach ponad 2 lata w akademcu i miałem pokój obok dwie studentki starsze o 2 lata z tego samego kierunku... nie wspominając o dodatkowych zaletach życia w akademiku... :)

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 499 wizyt
pytanie zadane 11 listopada 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez MiO Obywatel (1,310 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 1,865 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 519 wizyt

93,604 zapytań

142,529 odpowiedzi

322,997 komentarzy

63,092 pasjonatów

Motyw: