• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Junior Java Dev

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
424 wizyt
pytanie zadane 17 czerwca 2018 w Java przez Qwerty97 Nowicjusz (190 p.)
Witam. Jestem studentem 1 roku i przeszedlem jakis czas temu z c++ na jave, uczę sie obiektówki i bede sie przymieżać niedługo do springa, hibernate. Tylko pytanie mam takie, bo chce pójść na jakiś staż po wakacjach i jaki projekt mogę zrobić w tych technologiach? Uczę się tej javy ale nawet nie wiem co można w tym robić, slyszlalem ze jakies aplikacje webowe, czyli strone z bazą danych etc. ? Może ktoś mi wyjasnic czym rozni sie np taka strona napisana w html css js php od takiej w javie? Jestem zielony w tych tematach. Proszę bez hejtu i jakieś nakierowanie mnie, to dla mnie bardzo ważne, pozdrawiam

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 17 czerwca 2018 przez adas94 Nałogowiec (29,200 p.)
Zrób prostego CRUDA typu Blog, albo coś podobnego ze zrozumieniem. Do tego opanuj dobrze Jave, Springa, JPA, jakąś bazę, mavena i gita i na staż jesteś gotowy.

Java + Spring = możesz robić backend aplikacji webowych (logika po stronie serwera)

JavaFX = możesz robić aplikacje desktopowe

Java + Android = aplikacje mobilne
komentarz 17 czerwca 2018 przez mbabane Szeryf (79,280 p.)
Trzeba zaznaczyć, że ze springa można korzystać także w aplikacjach desktopowych.
komentarz 17 czerwca 2018 przez adas94 Nałogowiec (29,200 p.)
Masz rację. Tak samo jak i w androidzie, natomiast skupiłem się na głównym przeznaczeniu Springa.
1
komentarz 17 czerwca 2018 przez mbabane Szeryf (79,280 p.)
Głównym przeznaczeniem springa są aplikacje typu enterprise, co w zasadzie nie oznacza, że ma to być aplikacja webowa - jednak aktualnie jest to najpowszechniejsze.
komentarz 17 czerwca 2018 przez Qwerty97 Nowicjusz (190 p.)