• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jedno wejście Mini Jack, użycie przejściówki i próba mikrofonu i słuchawek

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,518 wizyt
pytanie zadane 13 czerwca 2018 w Sprzęt komputerowy przez Jakub Górny Nowicjusz (140 p.)

Od razu na start powiem, że jestem dość zielony w tym temacie i być może jest to jakiś mój głupi błąd.

Otóż w moim laptopie znajduje się jedno wejście Mini Jack. Jako że mój sprzęt ma słaby wbudowany mikrofon, postanowiłem zamówić nowy. Fakt faktem że posiadam jednego Mini Jacka, a na co dzień korzystam ze słuchawek to dodatkowo zakupiłem przejściówkę. Jednak.. Po podłączeniu przejściówki z mikrofonem i słuchawkami automatycznie sprzęt nie wybiera mi co jest czym, tylko każę mi samemu podjąć decyzję... Otwiera się Menadżer Realtek i prosi o wybór czy jest to mikrofon, czy słuchawki czy też inne badziewie. Tylko z tym że mogę zaznaczyć jedną opcję.

Szukałem po różnych forach, ale nigdzie nie spotkałem się z tym problemem,  Proszę o  szybką pomoc.

komentarz 15 czerwca 2018 przez Jakub Górny Nowicjusz (140 p.)
Ehh... okej dzięki za wyjaśnienie sprawy.

I jeszczę jedno.. czy kupno przejściówki rozdzielającej gniazdo 4pinowe w 100% będzie skuteczne?
komentarz 15 czerwca 2018 przez Jakub Górny Nowicjusz (140 p.)
I czy mógłbyś dać mi przykładową przejściówkę która powinna zadziałać ?
komentarz 15 czerwca 2018 przez Jakub Górny Nowicjusz (140 p.)

@Secrus, na innym forum znalazłem inną sprawę, ale sedno było podobne i tam wspomnieli o "karcie dzwiękowej" czy takie coś by pomogło ?

komentarz 15 czerwca 2018 przez Secrus Nałogowiec (32,880 p.)
Jeśli chodzi o przejściówki, które powinny działać to każda. Jedank jak już pisałem, jest z tym różnie. Karty dźwiękowe na USB są podobno ok, ale słyszałem, że na to trzeba wydać blisko 100 zł zeby być w pełni zadowolonym z rezultatów