• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Strona internetowa sklepu - Jaki koszt wykonania?

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
1,049 wizyt
pytanie zadane 13 czerwca 2018 w Ogłoszenia, zlecenia przez Dawid_Predecki Obywatel (1,610 p.)
Witam wszystkich!

Wczoraj dzwonił do mnie kumpel z zapytaniem, czy nie wykonałbym dla jego dziewczyny strony internetowej. Chciałaby ona założyć sklep z sukniami ślubnymi i do tego chciałaby zaistnieć w internecie. Moje pytanie brzmi: ile powinienem "skasować" za wykonanie takiej strony? Mają się na niej znajdować opisy sukien, cena, kontakt i tego typu rzeczy. Nie jestem początkującym webmasterem, bo swoją przygodę z tworzeniem stron zacząłem już jakiś czas temu, lecz nigdy nie miałem okazji wykonać jakiegoś komercyjnego projektu. Umiem HTML, CSS, JS i jQuery oraz pracowałem na Wordpressie. Oczywiście każdego z tych języków nadal się uczę, lecz jestem już daleko za byciem początkującym. Moje umiejętności pozwalają na stworzenie ładnej, przejrzystej, funkcjonalnej i co najważniejsze responsywnej strony internetowej. Czekam na odpowiedzi!

Pozdrawiam! :)

 

PS. Jeśli temat w złym dziale, to bardzo proszę moderatorów o przeniesienie.

4 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 13 czerwca 2018 przez Absum Bywalec (2,640 p.)
3
komentarz 13 czerwca 2018 przez Comandeer Guru (599,730 p.)

Nie no, to jest tak bardzo wiarygodny artykuł…

Cena CMSu powinna mieścić się w zakresie od 3000 do 6000 złotych […] Jeśli Twój budżet nie jest tak wysoki, możesz założyć witrynę samodzielnie przy pomocy naszego szczegółowego poradnika krok-po-kroku, co kosztuje łącznie 400zł

W Internecie mnóstwo jest ofert zrobienia witryny za 50 - 1000zł. Możesz być pewien, że taki wykonawca to amator, a jego dzieło będzie nadawało się do kosza.