• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy mam jakieś szansę na politechnike wrocławską, jeśli

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,038 wizyt
pytanie zadane 11 czerwca 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez misiu2731 Nowicjusz (200 p.)
Witajcie, mam problem, jestem w klasie drugiej technikum, myślę powoli o studiach lecz mam problem. Mam rozszerzony Polski oraz Wos, jestem na kierunku Organizacji Reklamy i chciałbym po szkole technicznej na Politechnikę, ale czy mam szansę dostać się bez matury z fizyki, ale z maturą z matmy na podstawie?

Chciałbym jeszcze dodać, że od października chce jeździć na studium talent

6 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 11 czerwca 2018 przez Artek Stary wyjadacz (11,800 p.)
Gdybym był na Twoim miejscu, nie myślałbym o studiach tylko ostro uczyłbym się programować już teraz tak aby zaraz po maturze móc zaprezentować potencjalnemu pracodawcy ładne portfolio.
1
komentarz 11 czerwca 2018 przez Artek Stary wyjadacz (11,800 p.)
Serio. Gdybym w wieku 17 lat wiedział to co teraz to byłbym przeszczęśliwy bo nie popełniłbym błędu pójścia na studia i moje życie potoczyłoby się znacznie lepiej. Dlaczego Ty zakładasz, że bez studiów nie dostaniesz dobrej pracy? A mało jest programistów bez studiów? Jest sporo i niektórzy bardzo dobrzy.
komentarz 11 czerwca 2018 przez marcin99b Szeryf (82,180 p.)

Niestety ale taki stereotyp 
Szkoła od samych początków próbuje nauczyć że tylko szkoła sie liczy 

Ostatnio nauczyciel stwierdził (po tym jak zarzuciłem że technikum prawie wcale nie uczy) że mamy bardzo dobry poziom, bo zdawalność egzaminów ok 90%, więc uczymy bardzo dobrze 

A jak zapytałem co daje ten papier, stwierdził że wielu uczniów po nim pracuje w zawodzie
Jak zapytałem jakim... no jakieś składanie komputerów, jakaś pomoc IT w firmach jak sie uda, ale rok temu mieliśmy przypadek ucznia, który został programistą!!