• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Maya czy Blender

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,131 wizyt
pytanie zadane 10 czerwca 2018 w Grafika i multimedia przez Hipolit Roszkowski Obywatel (1,480 p.)
otagowane ponownie 10 czerwca 2018 przez Hipolit Roszkowski
Co lepsze do tworzenia grafik 3D do gry komputerowej?

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 10 czerwca 2018 przez MsMaciek123 Pasjonat (24,760 p.)
Nie znam się na grafice komputerowej, więc proszę mi tu nie komentować.

Kolega proponuje blendera
+1 głos
odpowiedź 11 czerwca 2018 przez D7470 Gaduła (4,960 p.)
Tu musisz sam zdecydować.

Blender jest darmowy, ma wielką bazę poradników i bardzo aktywną społeczność.

Maya jest płatna i jest standardem w większych firmach tworzących gry komputerowe.

Oba programy mają podobne możliwości (powiedziałbym nawet, że Blender większe), ale Maya jest płatna i popularna w firmach, a Blender darmowy i popularny wśród amatorów, ludzi uczących się grafiki 3D i małych firmach.

Więc jak pisałem wcześniej... ty decyduj ;)

 

PS.

Ja polecam Blendera
+1 głos
odpowiedź 3 sierpnia 2018 przez Kurogami12 Bywalec (2,610 p.)