• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zarabianie na pisaniu skryptów

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,280 wizyt
pytanie zadane 9 czerwca 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Filipotyk Obywatel (1,280 p.)
edycja 9 czerwca 2018 przez Filipotyk
Od razu mówię, jak wybrałem złą kategorię to proszę mnie poprawić. Cześć, kończę siódmą. klasy(wiem młody jestem i nie chce komentarzy tego typu: "Za młody jesteś na zarabianie") i chciałbym zarobić trochę pieniędzy na pisaniu skryptów. Najbardziej umiem Node.js i Express. Umiem też C++(z obiektowym gorzej). HTML, CSS na poziomie średnim(tyle co od Zelenta). A kompletnie nie znam się na tym, jak zarabiać na skryptach. Czy ktoś mi może pomóc? Dodam, że wypłata może być w BitCoinach

4 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 9 czerwca 2018 przez RafalS VIP (122,820 p.)
Wiem, że ludzie zlecają pisanie jakichś małych programów / aplikacji. Często projektów na studia, bo im sie nie chce :D. Sprawdziłem właśnie i za jedno zlecenie dostaniesz tak ~150 zł. Konkretnej strony nie podam, bo sam wygooglowałem "zlecenia dla programistów" i "zlecenia programistyczne". Polecam Tobie zrobić to samo.
komentarz 9 czerwca 2018 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Tylko jak zobaczylem u Zelenta, to mysle, ze jednak warto zaktualizowac swoja wiedze i szukac na FB. Na grupach znajdziesz wielu studentow, ktorzy zaplaca za napisane programu, ale jednak to nie musi byc wiedza podstawowa. A co do samego zarabiania, to nie jestem pewien, bo nie mieszkam w pl. Ale musisz sie dowiedziec, czy jako uczen musisz sie rozliczac itd
+2 głosów
odpowiedź 9 czerwca 2018 przez Mariusz08 Maniak (62,280 p.)
Możesz zacząć tworzyć szablony stron internetowych i potem je sprzedawać - na takich platformach jak np. WrapBootstrap.

Możesz też zacząć pisać skrypty w Express czy Node.js, potem je sprzedawać, bądź pisać na zamówienie.