• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Połączenie serwerów

Object Storage Arubacloud
0 głosów
174 wizyt
pytanie zadane 8 czerwca 2018 w Sieci komputerowe, internet przez deeep1029 Nowicjusz (150 p.)
Mam pytanie. Czy da się jakoś połączyć np. 2 serwery w jeden ? Chodzi o to gdy klient próbuje pobrać coś z jednego serwera na którym nie ma tego pliku co chce pobrać klient, serwer automatycznie łączy klienta z drugim serwerem i tam przeszukuje.

Jestem początkujący jak chodzi o sieci komputerowe i serwery.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 8 czerwca 2018 przez marcin99b Szeryf (82,060 p.)
wybrane 9 czerwca 2018 przez deeep1029
 
Najlepsza
Program będący pośrednikiem sprawdza czy plik jest na serwerze A, jeśli jest to go zwraca, a jeśli nie to szuka na serwerze B

Możesz napisać sam albo... nigdy czegoś takiego nie szukałem, ale na 99% już coś takiego jest
komentarz 9 czerwca 2018 przez deeep1029 Nowicjusz (150 p.)
A jak są ogromne serwerownie ? Jak tam klient podłącza się do dobrego serwera na którym są te pliki które potrzebuje ?
komentarz 9 czerwca 2018 przez marcin99b Szeryf (82,060 p.)
nie pracowałem z czymś takim, ale ja bym obstawiał baze danych z listą plików

dużo prościej przeszukać dobrze zbudowaną baze niż pliki
pewnie w dyskach w chmurze każdy plik ma swoje id i ścieżke
i szuka się po tym id

pewnie taka baza jest na serwerze do którego się łączysz a on później przekierowuje tam gdzie znajdziesz to, czego szukasz

tak obstawiam, nie pracowałem z czymś takim, ale gdybym miał robić coś takiego, to zrobiłbym to w taki sposób

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 812 wizyt
pytanie zadane 23 grudnia 2016 w PHP przez kacperdyba Gaduła (3,290 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 137 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 318 wizyt
pytanie zadane 3 marca 2022 w Sieci komputerowe, internet przez Jakub Świniarski Początkujący (260 p.)

92,552 zapytań