Witam, mam taką klasę:
class PlytaCD
{
public:
char tytul[15];
char wykonawca[20];
char wydawca[15];
int rok;
float cena;
}
Chcę stworzyć tablicę, do której będę dodawał obiekty tej klasy.
Metoda mniej więcej będzie wyglądać tak:
void PlytaCD::Dodawanie()
{
cout<<"Dodaj tytul: "<<endl;
cin>>obiekt[counter]->tytul;
[...]
}
Chcę, żeby to użytkownik dodawał dane do płyty.
Jeszcze jest taki problem. W tej płycie powinna być możliwość dodania do 25 utworów. Chcę utworzyć klasę Utwór.
[1]. Klasa Utwór powinna być zagnieżdżona w klasie PlytaCD? Jak to wykonać poprawnie?
[2]. Jak stworzyć tablicę obiektów? Nie ma z góry określonej ilości płyt. Chodzi tu o oszczędność pamięci. Czytalem ze można : PlytaCD tab_obiektow[]; Albo za pomocą wskaźnika PlytaCD* tab_obiektow=new PlytaCD[];
[3]. Kiedy będzie tworzony obiekt tej klasy?
[4]. Przy uzupełnianiu przez użytkownika treści płyty(przy 1 krotnym wywołaniu, dodaje się 1 płytę), po przejściu przez metodę PlytaCD::Dodawanie, chcę aby użytkownik określił ilość piosenek znajdujących się w tej płycie.
Proszę o jakieś sugestie.