• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Problem z Zend Framework

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
342 wizyt
pytanie zadane 15 maja 2018 w PHP przez Radosław Foltyński Obywatel (1,180 p.)

Witajcie drodzy forumowicze. Od jakiegoś czasu uczę się programowania MVC w Zend-zie. Chciałem sobie napisać prostego CRM-a. Skonfigurowałem xamppa, korzystając z samouczka przerabiając kod wziąłem się za pracę. Wszystko napisane, i localhost zaprotestował. Dostałem taką informację zwrotną, z której nie za wiele rozumiem (przypominam jestem początkujący):

Fatal error: Uncaught Zend\ModuleManager\Exception\RuntimeException: Module (Zend\Form) could not be initialized. in C:\xampp\htdocs\Zend\vendor\zendframework\zend-modulemanager\src\ModuleManager.php:203 
Stack trace: #0 C:\xampp\htdocs\Zend\vendor\zendframework\zend-modulemanager\src\ModuleManager.php(175):
 Zend\ModuleManager\ModuleManager->loadModuleByName(Object(Zend\ModuleManager\ModuleEvent)) 
#1 C:\xampp\htdocs\Zend\vendor\zendframework\zend-modulemanager\src\ModuleManager.php(97): Zend\ModuleManager\ModuleManager->loadModule('Zend\\Form')
 #2 C:\xampp\htdocs\Zend\vendor\zendframework\zend-eventmanager\src\EventManager.php(322): Zend\ModuleManager\ModuleManager->onLoadModules(Object(Zend\ModuleManager\ModuleEvent))
 #3 C:\xampp\htdocs\Zend\vendor\zendframework\zend-eventmanager\src\EventManager.php(171): Zend\EventManager\EventManager->triggerListeners(Object(Zend\ModuleManager\ModuleEvent)) 
#4 C:\xampp\htdocs\Zend\vendor\zendframework\zend-modulemanager\src\ModuleManager.php(120): Zend\EventManager\EventManager->trigge in C:\xampp\htdocs\Zend\vendor\zendframework\zend-modulemanager\src\ModuleManager.php on line 203

Czy ktoś miał podobny problem? Co można zrobić i czym jest to spowodowane. Z góry dziękuję za pomoc :).

1 odpowiedź

–1 głos