Robie materiał o napisaniu gry w JavaScript na silniku Phaser.js w 72 godziny, zaczynając bez znajomości tego silnika i bez doswiadczenia w tworzeniu gier. W finale bedzie efekt 72 godzin w postaci gry i omówionego kodu zródłowego. Do pobrania z komentarzami. [Obecnie 11 godzin i 407 lini kodu] Może to zainteresować kogoś kto interesuje sie game dev lub samy JavaScript Update 18.07.15 22 z 72 godzin 426 lini kodu (Sporo wyleciało bo go poprawiłem) Taki sampel ;) PvP i dwóch graczy na jednej klawiaturze, a mapa bedzie powiekszona i poprawiona. Screen
Update 26.03 https://www.youtube.com/watch?v=5AYZ3hvq7iQ&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=eTQD8xoCK78
Wrzucam połowe kodu, aby każdy widział że już działam a nie tylko pisze o zamiarach ;)
Ja bym sie w 72h spodziewał jakiejś fajnej, prosty gry, z jakąś prostą fizyką np. latające kulki albo flappy bird. Jeśli chodzi o dobrego RPGa to rzeczywiście więcej czasu idzie na koncepcję gry, niż kodzenie. Zwracam honor, po prostu napisałeś zbyt ogólnie :)
Poprawilem i dodałem sporo kodu a co za tym idzie gra jest troche bogatsza w efekty. Za mną już 26 godzin pracy nad grą i 521 lini kodu. To jest moment w którym bardzo przydał by mi sie grafik 2d ;p
Tak więc jestem juz po 29 godzinach pracy Dodatkowo dzięki pomocy urzytkownika Gegtor gra znacznie poprawila się wizualnie. Wrzucam gameplay z obecnej wersji gry. (Gra chodzi plynniej ten marny Bandicam tak to nagral)
https://www.youtube.com/watch?v=5AYZ3hvq7iQ&feature=youtu.be
93,501 zapytań
142,434 odpowiedzi
322,788 komentarzy
62,938 pasjonatów
Motyw:
Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡
Oto polecana książka warta uwagi.Pełną listę książek znajdziesz tutaj