• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy elementy tego zestawu komputerowego będą do siebie pasować? [ankieta]

Object Storage Arubacloud
0 głosów
407 wizyt
pytanie zadane 27 czerwca 2015 w Offtop przez saliwan22 Gaduła (3,110 p.)
Witam!

Planuję kupić komputer do gier i nie znam się na tym. Proszę o Waszą pomoc. Mój koszyk z zestawem komputerowym: http://www.morele.net/inventory/info/6WGdgd/. Czy te komponenty pasują do siebie? Czy wszystko będzie "hulało" jak należy? Jeśli nie proszę o uzasadnienie i ewentualne zastąpienie danej części inną pasującą.

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :D
Możliwe odpowiedzi:
Tak (9 głosów, 100%)
Nie (0 głosów)

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 27 czerwca 2015 przez vverum Gaduła (4,340 p.)
Po co karta siecowa płyta ma swoją.

lepiej zainwestuj więcej w zasilacz ten jest dobry ale tylko 160 za niego to mało według mnie.
komentarz 27 czerwca 2015 przez vverum Gaduła (4,340 p.)
wybacz nie zobaczyłem że karta ma wifi

ja bym wziął wewnetrzną.
komentarz 27 czerwca 2015 przez saliwan22 Gaduła (3,110 p.)
Ok. Dzięki za podpowiedź.
komentarz 27 czerwca 2015 przez krecik1334 Maniak (58,390 p.)
Polecam kartę Asus NANO. Jest darmowa wraz z promocją morele.net. Sam taką posiadam, WiFi hula jak należy:

http://forum.itpc.net.pl/topic/3956-promocja-morelenet-dla-wszystkich-u%C5%BCytkownik%C3%B3w-forum-itpc/

Link do promocji morele.net (darmowe składanie lub karta Asus Nano, wybierz Nano). Co do WiFi na płycie głównej, jest ono w najbardziej wymagających konstrukcjach za ponad 500zł. W tańszych niestety nie widziałem.
komentarz 27 czerwca 2015 przez saliwan22 Gaduła (3,110 p.)
Promocja na tę kartę chyba wygasła, bo na forum piszą tylko o  montażu i wysyłce za 1zł oraz pendrivie i wysyłce za 1zł
0 głosów
odpowiedź 27 czerwca 2015 przez krecik1334 Maniak (58,390 p.)