Bawiłem się w Unity ponad 1,5 roku i od paru miesięcy pracuje w UE4. Jestem naprawdę zadowolony z tej decyzji, może Unity był prostszy i C# był wygodniejszy (to jest tylko moje zdanie jakby co), ale i tak jestem zadowolony. Jeżeli nigdy nie miałeś do czynienia z tworzeniem gier, ja na twoim miejscu wybrałbym Unity - tym bardziej, że Unity cały czas się rozwija - a potem przerzuciłbym się na UE4. UE4 jest o tyle dobry, że ma takie coś jak BluePrinty czyli przedstawienie programowania w blokach, które łączą się z sobą. Jest to naprawdę ciekawe rozwiązanie dla osób, które nie potrafią programować(ale C++ jest o wiele szybszy tu masz link do porównania LINK). Chciałbym również zwrócić uwagę na to, że C++ pada wyborem głównego języka w silniku tworzonym przez mniejsze lub większe korporacje. Tu masz parę linków porównujących te silniki: 1 2